Pages

20 March 2011

SAPA NAK ICON COMEL MEH NADIA GTAW KAT MANA

salam semua ahad arini nadia tak tahu nak update apa
so cuma nak share dengan kamau-kamu mana
untuk daptkan icon cumil cumil macam kat bawah2 nih
sebab ada artu ada oarang tanya nadia lupa lak sapa ^__^
nadia selalu ambik icon2 cumil nih kat SINI lah
so lepas nih sapa nk cari cion cumil boleh lah godek kat ctu
walapun ramaia dah tahu tapi nadia nak kasi tahu jugaj ^__^







update sambil layan cite korea
FULL HOUSE
xjemu lah tengok cite nih hehehhe

1 comment:

Farah Shamsudin said...

memang comel icon ni...

Tolong Klik Saya :)