Pages

09 March 2011

GATAL-GATAL HASILKAN HEADER BARU

salam semua petang2 ni dok wat apa yer
kat kedah arini petang hujan lak sejuk dok melingkar lam selimut huhuhu
tak dak apa nak buat malas nak bw...
so terhasillah ini meh tgk ok tak ok tak ok tak ^__^


DULUNYE MACAM NI HEADER NADIA
SEKARANG....




MACAM INI ^__^ OK TAK OK TAK OK TAK
HASIL GUNA ADOPE OLEH JARI KAYU MONTEL NADIA ^__^


UPDATE EDIT LAGI 10 MAC JAM 1.45PM
JADILAH CAM GINI HOHOHOHO




7 comments:

risa said...

adoyaiiii...comelnye nad...
nad sihat?? lama tak borak

Nurul Alyaa said...

okey jugak. tpi yg dulu lgi nice.. hehe.. juz my opinion.. =)

Cik Kamoo said...

cantik....leh la akk wat tempahan

shark said...

huiyooo..
nk request satu ler ke nad..

N@di@ said...

risa heheh nadia lama xbw dear bz artu ni baru nk jinak2 balik :)

nurul owhh yaka artu nye hasil tangn wan hazel heheh nadia tempah kat dia no nadia nye sndri ^___^ hehehe

cik kamoo hhohoho masih xlayak lagi nk ambik tempahan dear hehe

shark hahahah yang nadia satu tu je pun ambik masa setagh hari hahahahah
sebab nadia xpandai sgt adope nih ^__^

Nurul Alyaa said...

owh.. yeke? tpi, okey la.. awk buat sndiri.. hehe.. rajin2.. =)

b a m b a m ' s said...

comel!!! :P

Tolong Klik Saya :)