Pages

01 February 2011

BAGI IBU MAMA MOMMY EMAK PERNAH TENGOK REALITY TV YANG NIH???

salam semua nadia teringatlah cita reality nih
tak salah nadia cita nih dari jepun kot kalau tak slah la
tapi tak tahulah betol ke tak nih heheheheh
nadia suka sangat tengok cita nih
tapi sekarang dah takde bila lah nak ade balik
ada nadia tengok sampai meleleh air mata
punya la touching hahahaha
kamu-kamu pernah tak tengok cita nih????
alahh kalau tak salah nadia tajuk dia
IM OLD ENOUGH!!
so bila nak ada lagi ek... nadia try cari kat youtube
tak de huhuhuhu bestlah ni ada nadia rakam artu
heheh tengok punya teruja dengan cita nih
macam-macam gelagat anak2 kecilyang ditugaskan
so meh kita tengok best tau...
bila ada yang touching meleleh air mata nih hahahah
sungguh tekun nadia negok....hehehhe ^___^


video


No comments:

Tolong Klik Saya :)