Pages

26 February 2011

NADIA TERINGIN SEBENARNYA NAK MAKAN NASI BERIANI AYAM MADU PLUS PAPADOM

salam semua nadia dah lama sebenarnya teringin mau makan
nasi beriani ayam madu dengan papadom
teringat time asrama dulu..setiap selesa
tgh hari mesti menu nih...hari selasa masuk dewan makan dulu
baru masuk surau solat hahahah sengal tol
zaman asrama dulu...macam kebulur tak penah makan ayam
tapi tulah tengok entry IFA artu ade masakkn nih
mang smpai sekarang nadia teringat tapi
hajat nk makan tak smapai lagi ^___^
ermmm time asrama magie n biskut kering pun sedap
ingt lagi kuih raya samapi habuk2 dia kitaowang rembat
punya la kebulur heran nadia..balik umah xdelah
nak makan2 sampai cam tuh aiyakkk....teringt zaman asrama T__T
sekarang sekolah andia pun dah xde dah jadi kenangan
digantikan dengan matrikulasi teknikal kalau xsilap
kamu-kamu kawan nadia masa asrama rindu kamu lorh


sayu tegok tugu nih nadia batch kedua sekolah nih tau
bangga okeyh kedua terbaik bahagian UTARA kalau tak slah ^__^



disitulah kaki nadia pernah memijak kelas nadia masa form 4
atas sekali okeyh sebb tuh masa zaman teknik nadia sedikit kurus hahahha
asarama yang bentuk kotak ^__^ katil biru yang sahabat karib walaupun
hanya 5 minit pun sempat untuk nak pejam mata
kalau di zaman asrama nadia dulu huhuhu

ehh balik pada menu ayam madu tadi
sapa sapa ada resepi sharelah kat nadia

publish kat entry kamu-kamu nanti gatw nadia hehehhe
ade ke orang sudi share nih..nadia dah cari dalam tenet
tapi
nampak macam biasa ja
so sapa ade resepi tuh turun temurun ke

tak pun mang superb ke resepi kamu-kamu
kongsilah k
sangat2 nadia berharap nih yahhh ^___^


sumber picture google yahh

4 comments:

.: iEyLa :. said...

ermm..sedapla plak..
mne nk cri yg ade papadom besar tu ek??hehe

Mama Zharfan said...

resepu nadia google ajer--mesti berlambak2 resepi nasi ni heheh

N@di@ said...

huhuhu tulah mz nadia dha cari tapi gmbar hasil dia xnmpak macam yg nadia nk huhuhu

ieyla cari ja kat tesco ade papadom besa nadia baru ja beli :D

nursyamime said...

ngee~
i miss that tyme:(

Tolong Klik Saya :)