Pages

Ads 468x60px

28 February 2011

CONTEST NADIA ADA MASA LAGI 3 HARI JOM JOIN YAHH ^___^

salam semua kamu-kamu tahu tak nadia buat contest
due date 3..3..2011 so masih ada lagi 3 hari....
jom lah join kamu-kamu...memang nadia tak heboh2
tapi kan dah ade melekat kat citu so jagn lah malu-malu heheheh
nadia buat tok semua follower nadia...
so sapa rasa dia adlah my follower join lah yer
ada masa lagi..lagi 3 hari kepda entry yang nadia belom terjah
sabar yer...nnti nadia terjah dont wory k ^_^

so kalau ada yang sudi join tengok kat entry kat ats k ^__^




2 Comment:

Myra Jay said...

Aduhh dik Nadia, hope sempat akak nak join :)
Ari tu dah nak join, tp jap nk cari gmbaq paling ceria jap :)

zahidah dihaz said...

alamak kak...kenapa saya tak perasan...malam ni saya buat...hopefully broadband tak buat hal...


New Entry: Mari belajar mewarna

Tolong Klik Saya :)