Pages

16 February 2011

PERNAH MAKAN HATI TAK DENGAN ORANG YANG DIGELAR BFF

http://2.bp.blogspot.com/_3E12W7q_ed8/TVUrPEgnwRI/AAAAAAAAACE/6tlMLFg7JF4/s320/geram.jpg

assalam semua....mood geram nih...pernah tak kamu-kamu

MAKAN HATI
SAKIT HATI
TERASA HATI

dengan orang yang kamu-kamu anggap bff sama dengan kawan
tapi kalau bff tak kan nak wat semua tuh kat kita kan
tapi bagi nadia kawan nih ada baik n buruk
dah tahu keburukkn dia kena terima ajalah sebab dah paham
peranag dia macam tuh..
tapi macam mana keburukkn dia tuh selalu
sakitkan hati kita??? MACAM MANA????
cakap tak berlapik..tak fikir persaan kita...tak paham situasi kita
yang tahu kehendak dia kita kena turut..kalau tak setuju
mang ayat menyakitkan hatilah akan kua..
masih tergiyang-ngiyang lagi perkataan dia kat nadia
sungguh SAKIT HATI OKEYH!!!!
tak paham ka nadia tak sihat...
sebab tuh kadang2 nadia lebih suka hidup tanpa kawan
sebab kawan tak akan sepenuhnya paham kita... bgi nadialah...
BUKAN BARU SEKALI NIH JA DAH BANYAK KALI HATI NIH SAKIT
DISEBABKAN MULUT SEORANG KAWAN aka BFF
orang macam tu boleh digelar bff ke??????????

waktu naip entry nih 4.29 am
situasi nyamuk bergembira terbang
nadia dalam hati sakit plus geram..



5 comments:

saharinasaharudin said...

mmg skit ati,tp let go je..wat dunno..:)

cik pulau said...

sabar yer nadia..
even dia tu bff kita..dia still manusia biasa..
hati dia tak sama dgn hati kita..
apa yg penting..
hapy2 slaloo k..

moga cpt sembuh..^^,

khairul hisyam said...

senang je. takyah panggil dorang tu bff. wa tak pernah ada bff. ngee

Puanbee said...

pernah tau nadia..biasalah..manusia ni semua buat salah dalam tak sedar!

N@di@ said...

saharina and cik pulau dah sellu sgt macm dah tak tahn lak kalau kat diowang kita nk ckap nk tegur ke apa pkir bnyak kali takut hati diowang tersa tapi kalau diaowng bntai ja nk kata owahh nadia sungguh lamh bab2 nih ^__^

kh hehehe tulah macm xde kwan pun xpe :)

akak bee betul tuh..tapi kalau dah selalu jenis macm tu senng cakp mulut puaka lah hahah nadia mang geram sellu sgt disakitkan hati nadia

Tolong Klik Saya :)