Pages

15 February 2011

BESARNYAAA UBAT WAAAAAAA -____-

assalam semua..arini nadia xberapa sihat tapi...
masih semangat taip entry...sebab dah asa okeyh ckit
nadia tak suka makan ubat...bukan takut okeyh tapi xsuka
bila makan ok ja..tapi masalah nya tak suka
ubat yang paling xsuka selsema adoiiii pahit!!!
tadi nadia g klinik ambik ubat...
doktor cakap kena makan antibiotik
so dia bagi yang baik punya sebab virus kat kerongkong dia cakap
tapi buat terkejut nadia gilew besa lah ubat antibiotik tuh
aiyakkk nasib kena patahkan dua and makan separuh ja
meh tengok ubat tuh besa-besa tau..mentang2 nadia pun besa
dia kasi ubat besa hahahahha


besa nyeeee

5 comments:

Woofer Storm said...

minum je piriton,kecil ckit..hehee

slm maulidur rasul^^

N@di@ said...

woofer uabt ke tuh hahahaha
nadia dah ambik ubat kat klink dah so kena telan jelah ubat2 tuh ^__^
dan salam maulidur rasul juga yer ^__^

Mr. TN_SkY said...

fuh..banyaknya ubat..moga cepat smbuh ya =_=

Panas! Valentine Days Vs Maulidur Rasul??

shark said...

huhuh..
itu kalu tlan tu mmg x sakit dh pasni.

N@di@ said...

mr tn tq yahh :)

shark lama xnmpak serius nadia bawu teringt dok kata lama xnmpak shrk tb2 arini muncul huhuhu

Tolong Klik Saya :)