Pages

Ads 468x60px

23 February 2011

TERINGIN NAK MAKAN BAKSO

salam semua mau nanya nih.....
kamu-kamu pernah makan bakso ngak??
macam mana rasa dia yahh??
ermmm nadia dah lama teringin nak makan bakso
tapi belum cuba lagi nihh...
so mau tahu lah kalau sapa-sapa
antara kamu-kamu pernah makan ke tak
so gtaw lah rasanya macam mana yahh ^__^
sedap ka tak..rasa makan soto kew?? hahaha
ermmmm terliur sudah
nak kena g cari nih dah lama ngidam
sapa yang pernah makan gtaw nadia yahh
sahring is caring kan kan kan....


ANTARA HASIL CARIAN GOOGLE MUKA-MUKA BAKSO ^__^

http://www.infosedap.com/wp-content/uploads/2009/09/bakso-jagalan.JPG
http://2.bp.blogspot.com/_Tbu0gkKEjPc/SmW3Cfs9fAI/AAAAAAAAAI4/EtZv5gJzrTo/s400/CIMG7615+(Medium).JPG


awww waktu taip entry nih pukul 2.01 am gilalah lapa tengok
bakso banyak-banyak bagai nih ^__^

10 Comment:

honey amour said...

dtg sabah kalau nak makan bakso...memang sedap !

saharinasaharudin said...

sedapp.rse nye lbih kurg mcm bihoon soup je.
^______^

khairul hisyam said...

sedap :)

nelly said...

nelly pernah makan ..
not bad..

Jiji-Fify said...

dulu suka giler mkn bakso. tapi bila dpt tau, dia pakai kuah kepala ayam, terus pencen dari makan bakso dah!!
Lukis Guna Lampu?

:: ain :: said...

memang lapar ni..lunch nak bli bakso jugak!!hee~

amoi said...

bakso sabah sedap ! ^__^

N@di@ said...

wahhh tq to all sudi sharing dgn nadia n drop cmnnt here sunggh ndia hrgai :)
to amoi yeka nnti nadia g sabh amoi bawak mkn k dear :)

da-paradizeonearth said...

bakso jagalan is the best i ever tried...

da-paradizeonearth said...

bakso jagalan is the best i ever tried...

Tolong Klik Saya :)