Pages

19 February 2011

MEMASAK SINONIM DENGAN SAPA YER LELAKI KE PEREMPUAN NIH???

assalam semua owhh nadia nak tanya nihh
sebenarnya memasak ni sinonim dengan sapa ek...
ok meh tengok bawah nih
sapa yang bnyak sinonim dgn masak memasak nih
so pk balik siapa sebnarnya paling selalu dgn memsak nih


http://2.bp.blogspot.com/_lFsPyLF5xuM/TUetCSzz5vI/AAAAAAAABGY/H2-HpkfAtNQ/s1600/shers.jpg
rancangan 5 rencah 5 rasa

http://2.bp.blogspot.com/_IHagu5ywOHQ/TRx-YEHAwtI/AAAAAAAAAbE/Rn7CplJmn3s/s1600/DSC_1658.JPG
chef wan dalam rancnagan APA CHEF

http://www.meow.my/wp-content/uploads/2010/07/Sarjan-Jamil-menegur-tentang-penggunaan-peralatan-dapur-yang-sesuai.jpg
SARJA SAJI BERSAMA CHEF KAMARUL

http://3.bp.blogspot.com/-RSe9tXX2ESA/TVuaInO7gRI/AAAAAAAADcg/7eIPywS-2RI/s400/kuali%2B3.jpg
kuali oh kuali bersama dani



tapii yang fames cheff................ sapa tak kenal dia ni kan



Jamie+Oliver in Jamie Oliver Opens New Dinner Show
Jamie Oliver - The Naked Chef

mang terbaik chef nih masak dia nadia tengok macam campak2 ja ^__^

kalau selalu pergi restoran pun nadia selalu nampak laki yang masak!!
ermmm sekarang nih laki ke perempuan ek pandai masak aawww kamu-kamu
ada jawapan dia????


11 comments:

nelly said...

rancangan2 tu suka tengok .
best !!

IJAT360 said...

selalu nampak mak je yg masak kat rumah tu..hehehe

AzreenAzeman said...

bg sy lelaki kot ..
sbab jarang nmpak pompuan masak kt kdai makan ..
~Hee.. ;D

LehaMY said...

huhhu . lelaki kot. sebab skrg di mana2 makan pun lelaki yang masak~ :D

Aishah Faisal said...

50-50

:: Zanna :: said...

kalau kat mn2 skunk ni lelaki yg kongke kat dapur, eheh~~ :)

mimie said...

dolu2 pompuan la, skg yg pakar2 memasak kebanyakan lelaki lak dah. tp kat umah ke kdai mkn ke, chef balance je ade laki n pompuan. so rsnye sape2 jep leh minat msk, xkire laki @ pompuan.hehe~

Puanbee said...

dalam tv banyak lelaki tapi berapa juta org yg memasak dirumah adalahperempuan nk2 di malaysia nih :)

Gen Fujita said...

Seronok sebenarnya memasak ni, cuma tang yang leceh bila nak sedia bahan-bahan, nak potong bawanglah, potong kentanglah, kupas itu inilah, siang ikanlah. Kalau chef-chef masak tu selalunya bahan orang lain dah sediakan, diorang tinggal masak je. Tu yang best tu. :D

nursyamime said...

aku juga pandai memasak...
hahahah..
rsnyer skunk laki & pempuan mmg saling bersaing...
masing2 ada kebolehan & kelebihan msing3...
am i rite??

♡ Sutera Kasih ♡ said...

semua tu sy suka tgk..especially rncgn chef wan tu..bila tgk msti lapar hehe

Tolong Klik Saya :)