Pages

12 February 2011

NADIA SUKA DENGAR AZNIL DENGAN SEGMEN ''CAYUNKKK DIAA''

Salam semua kamu-kamu suka tak dengar segmen aznil
dalam radio era time pagi dalam pukul 8 lebih lah
nadia xpasti...tapi seblum tuh dalam lingkungan
lepas subuh tuh banyak ulngan dia..cutelah dengr
suara budak2 yang cakap dgna uncle aznill
so cute okeyh...kalau yang suka dengar tuh mesti
dapat byang dah kan apa ndia cakp kan nih
kalau xpernah dgr so esok tggu leps subuh mesti ada
ada sorang budak tuh petah gilew bercakap
suka suka suka wahhh anak nadia macma manalah
nantikan ^__^ hohohohoho
haaa kalau yang tak pernah dgr imagin macam
program pondok2 dengn abg nabil tuh
kan budak2 yang ditemu bual tuh petah2 bercakp kan
haaa lebih kurang macam tu lah hehehehe
nih meh tgk video aznil tom tom bak klaka lah hahahah



lebih kurang camnilah kan
pening lak tengok video ni lama2 dgr suara je ok cadangan bagus nadia hahaha

5 comments:

SyUhAdA said...

syu tag nadia..~

http://syu90contest.blogspot.com/2011/02/cabutan-bertuah-bernilai-rm100.html

hakeem kira said...

haha mesti suka budak2 kan ?

N@di@ said...

syu tq tag nadia :)

hakeem hheee budak2 asanya ramai yg suka kan kan kan hehehhe

dayah SnoW Heuka said...

huhu dayah pon suke gak happening ja ngee :D

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

i'm expert more on using photoshop compared to photoscape.. hehe..

btw, enjoy reading urs:)

Tolong Klik Saya :)