Pages

24 February 2011

KENAPA ORANG GEMUK SELALU DIJADIKAN BAHAN KETAWA

salam semua perasan tak ini
nadia amat perasan okeyh sebb diri nadia
kadang2 dijadikan bahan lawak yang meyakitkan hati
berkenaan berat badan tambah2 antara family atau kawan2
kenpa yahh selalu geng-gng cumil nih dijadikan
bahan untuk ketawa dalam segi bnyak aspek jugak
ketahuilah tak de orang yang nak diri diowang GEMUK OKEYH!!!
kalau nak dikatakan sebab makan bnyak
asanya ade yang orang kurus makan bertimba2 tak de gemuk
so bukan salah kami yang ditakdirkan gemuk nih
kadang2 sakit hatilah orang gemuk nih dijadikan bahan ketawa
hello korang yang kurus tuh dah okeyh sangt kew??
bukan nak kata lah..kebnyakkn nadia jumpa
rupa ja lawa...tapi lawa ke???? tapi peranagi yang cubby nih
lagi elok kot...harap rupa segak bnyak mamat tampan mau
tapi mulut puaka suka menipu okeyh ke tuh???
yang si jantan yang gila lawa lak....tak tahu peangai si minah lawa ni
macm mana so puja lah samapi tahap dewa sebab takut hilang awek lawa
eeeeyaaaaiik okeyh geram nih eeeeeeeee menci menci menciiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!

http://1.bp.blogspot.com/_uB0tno7kn7E/SVIm-ctDIVI/AAAAAAAAABY/aPp_JG_XmcI/s320/sad-face.jpg

8 comments:

Tuan Penasihat said...

TP tau perkara ni sering menjadi dilema kepada golongan berbadan besar ni. sebenarnya tiada bezapun. sama ja. biarlah apa org nak kata. yg penting tampilkan diri sentiasa berkeyakinan tinggi k.

nursyamime said...

chill babe!!
chubby itu sexy..
dlm erti kata hidup aku..
i'm proud be chubby!!
lntak ah org nak ckp apa?
aku sexy..
ko jgn dengki...
hehehe

N@di@ said...

tuan penasihat sapa cakp xde beza silap besar kot kenytaan itu nadia mang xstuju tuh

ben lam2 sakit hati jugak

b a m b a m ' s said...

cik bambam pon nak bencikkan sekali org cenggituuu..meh kita lekeh kepala diaaa! huhuhu

Noraien said...

nadia dear..
jgn sedih k..
bg aien kan,bia la orang nk ckap ape2 pown psal diri kite,we know who we are..
nadia ptot be proud ngn diri nadia..
chill k... =)
jgn pedulikan ape yg orang lain ckap k..

N@di@ said...

noraien tq dear :)
kadang tuh tekann jugak dear
heheheh btw tq so mch k
tapi nadia masih ok lagi
hehehhe

Nor ' Atikah bt NorBaki said...

sampai bila2 pon kalo orang rasa die nak gelakkan insan yang gemuk ni.. mmg xkan stop la habit cmni kan... ika dah lama rasa.. orag ketawa, org pndg pelik,pdg cm tu la, cm ni la... kadg2 rase diri mcm 'aku ni pelik ke?' tapi ika dh bangkit dr segala perasaan..biar la org nk kata ape.. sbb ni bdn ika, kalo ika ok means diorg xyah la nk sebok2 pndg teruk2 kan?skrg ika bola buat ape ika suka...nak berfesyen ke, nk ape ke.. semua atas ika... sbb spe lagi nk syg diri ika ni kalo tak ika sendiri kan?hehehhe wah! dh mcm luahkan prsaan lak kan... =)

N@di@ said...

ika sabar k dear :) samalh nadia pun
tapi tulah sabar ade tahap kan dear
kadang rasa jugak walpun sekuat mana kita..tapi alhamdulillah buat masa sekrang nadia masih okeyh hehehe

Tolong Klik Saya :)