Pages

Ads 468x60px

21 February 2011

KENAPA MESTI CIUM DAHI KENAPA TAK COM MOLOT???????????

salam semua haaaahhh???
apa tajuk lucah bagai nih ^__^
jangan salah sangka ni bukan blog 18sx k
ni blog umum ^__^..tak nadia perasan tadi lepas tgk DEAR MYRA JAY
punya contest tuh..kenapa semua lepas sah jadi laki bini mesti cium dahi
sama ada perasan atau tidak memang bolh dikatakan
semua okeyh!!! kenapa yer kenapa xcium pipi hahahaha
ermmm kenpa yer trend kot heheheh jom negok semua com dahi


http://mstar.com.my/archives/2009/5/16/mstar_hiburan/012827447.jpg
http://1.bp.blogspot.com/_Gfrqer9-4gQ/TA7ZNPeY2uI/AAAAAAAAC6A/jL6ZOWoJxkQ/s1600/cium_dahi.jpg
http://3.bp.blogspot.com/_SNbk3wjvijA/TTmjXmohhVI/AAAAAAAACKU/R94GxYPF-Ic/s1600/cium%2Bdahi.jpg
http://www.mstar.com.my/archives/2010/3/20/mstar_hiburan/zizan.jpg
sumber gambar semua abg google lah kan ^__^

5 Comment:

Ein said...

sebab dahi paling senang nak cium... cium mulot nanti habis gincu bersepah

Cik Yana said...

Sebab cium dahi melambangkan kesetiaan dan kepercayaan. Yeah~ terpengaruh dengan cerita korea. Hahaha~ tapi logik gak. Hahaha~

Jiji-Fify said...

wooooo!! takkan nak comolot depan kalayak.. :P Saat Aku Kau Pilih

khairul hisyam said...

mungkin mentaliti, haha. prefer cium leher. lalalala~ :P

deeya_shouranlee said...

sebenarnyer kan... spot yg terbaik adalah di ubun2x... bukan dekat dahi.. di ubun2x nie macam ader kesinambungan antara akal dan hati.. boleh melembutkan dan menenangkan jiwa. moga, isteri yang dicium itu menjadi isteri yang solehah dan setia kepada sang suami. kalau anak yatim pun, usap kepala mereka, mulakan dari ubun2x ke belakang... yg terbaek adalah sambil mencium@ belai, sambil mendoakan org yg dicium@dibelai ubun-ubunnya.. tp, x pernah jumpa lagi doa nyer.. hehe...

Tolong Klik Saya :)