Pages

Ads 468x60px

24 February 2011

SENGAL NADIA SEMALAM.....

salam semua nadia nak share pasal cerita nadia semlam
semalam nadia g bank in duit yang mak nadia dapat tuh
ada semalam ndia ceritakan..kalau tak tahu kat SINI
semua jumlah nadia g bank in rm1961
so tgh nadia kalUt taruk semua duit2 tuh
tiba2 cousin nadia cakap kat mak nadia
mak njang simpan nih rm61 sebb xboleh msukkn
duit tuh rm5 n rm1 so xboleh lah kan nak masukkn dalam mesin tuh
tiba2 dah selesai semua...nadia tgk jmlah yang bank in
rm1900 shaja!!! nadia dah mula gelabah dah
pastu mula bising kat mak tnya mana maka letak lagi rm61
mak nadia dia pun lagi gelabah bila jadia camni
pastu masuk lam keta semua muka masam lah
pastu dalam nadia dok doa lam hati..tnya kenapa
family nadia selalu dapat ujian..tiba2 nadia teringat
duit yang keping rm5 n rm1 tuh....
so terjawablah pegi mana duit tuh..
n nadia pun suh mak cek dalam poket dia ada tak duit tuh
yang tadi muka semua masam cam cuka
dari nak g tesco pun xjdi..terus jadi pulak pergi teso so turn back
pergi tesco n dalam keta masing2 boleh sembng cam biasa
xde dah muka msam cam cuka hahahhaha gile sengal kan aiyakkk!!!

CERITA NADIA NIH BOLEH JADI MACM CERITA2 ENTRY KAT BAWAH NIH HAHAHAH..

1 Comment:

Myra Jay said...

Hehe, memang lawak la, mula baca tu risau gak, biar betui RM61 takkan burn, siap masam2 muka lg..hehehee

BTW, thniah ye N@di@ 1st place diamond saune.. U deserve it :)

Tolong Klik Saya :)