Pages

24 February 2011

PAGI-PAGI MEH SENAMAN MUKA....TRY BACA MEST KAMU-KAMU GELAK ^___^

KISAH 1....

Nak tahu? Aku tersangkut kat lane Smart Tag sebab kad aku tak sah. Aku panggil orang tol suruh periksa kad sambil maki-maki sebab kereta belakang dah hon aku. Dia periksa kad aku dan kemudian dia kata "Abang, kenapa letak kad Jusco dalam ni?" DEMYUH

KISAH 2....

Nak tahu? aku beli dvd cerita Narnia kat apek jual dvd pirate. balik rumah, sebelum aku mandi aku pasangkan kepada anak aku yang berumur 6 tahun yang memang suka dengan karekter Aslan. lepas mandi, anak aku tengah tunggu kat depan pintu bilik air. "ayah, cerita tu ada gambar lelaki dengan pompuan bogel.. macam yang ayah dengan mama selalu buat tu". DEMYUH

KISAH 3....

Nak tahu? Bos aku ngamuk kat aku dalam meeting tadi. Dia kata performance aku dah drop dan aku dah makin tak produktif. Padahal aku tahu dia marah sebab aku tak accept invitation dia untuk jadi neighbor dalam Farmville. DEMYUH

KISAH 4....

Nak tahu? Aku bawak donat ke opis dan bagi kepada staff sempena hari jadi aku. Sorang-sorang kata donat tu tak sedap. Diorang nak boikot kedai donat tu dan tanya kat mana aku beli. Walhal aku yang buat donat tu.. DEMYUH

KISAH 5....

Nak tahu? Sepanjang aku kenal dengan laki aku, tak pernah dia letak gambar aku dekat gambar profil dia atau sebagai avatar dia. Tapi sebaik saja dapat anak, semua avatar dia dah ganti dengan gambar anak kami. Apa muka aku tak cukup komersil ke? DEMYUH

KISAH 6...

Nak tahu? Kereta aku rosak masa balik kampung. Hari dah malam dan aku tersadai tepi jalan sorang2. Nasib baik aku nampak ada satu lori datang. Aku pun melambai-lambai nak tahan mintak tolong. Pemandu lori tu pun slow down..lambai-lambai tangan kat aku... dan terus jalan tak berhenti. DEMYUH!

SEMUA SUMBER CERITA LAWAK NIH DARI SINI

7 comments:

ibu qaleesya said...

suka baca kisah 4.. hahahha

oshin-jamel said...

hahahha!!mmg lawak......nOm 3 x ble tahan..hehehhehe!!!

ADLIL RAJIAH said...

Ahahaahhaha..sengal tul! :D
Saat Aku Kau Pilih

Ummi AmnaAmzar said...

Nadia..blh ajar akak x cmn nk connect entry post ngn fbook

Makbed said...

best best

aman_arab said...

Baguih dok ada..memang lucu..tp yg story #1 n #5 tu..rasanya aku pn penah wat lagu tu jugak..huhuhu..

Myra Jay said...

Hehehee, mmg lawak la.. kesian tuan yg buat donat tu semua kutuk tak sedap, konpom takngaku punya :)

Tolong Klik Saya :)