Pages

21 February 2011

KERANA KO-TEOW HONG KONG LIDAH NADIA MELECUR -___-

salam semua arini wat per yer
dah lunch belum yer....harini nadia nak makan
apapun rasa sungguh tak selesa lah
sebab petang semlam nadia makan koteaw hong kong
tapi malangnye nadia tak sabar nak makan
lidah merah cumil milik nadia ini melecurlah huaaaaaa
sebab tu nadia paling tak suka makan makanan panas
selalu nadia tak suka kalau g kedai makan
makan makanan yang berkuah sebab lambat sejuk
tapi semalam mulut teringin nak makan
so gatalkan lah makan kan kan kan heheheh
nadia dah biarkan lama dah koteaw tuh
tapi kan koteaw tuh dibalut dengan telur so
tak snagka lak dia lambat nak sejuk
sekali masukkan dalam mulut owhhh sungguh tak sangka
air mata mengalir tanpa menagis nih hahahahha
so arini rasa macam gabai ja lidah nadia nih waaaaaaaaaaaa
ni semua GARA-GARA KOTEAW HONG KONG -__-

ADA TAK CARA ATAU PETUA NAK HILANGKAN
SAKIT LIDAH MELECUR NIH -__-



NOTA PENDEK NADIA....nadia memang tak suka makan makanan panas SERIUS!!!

http://2.bp.blogspot.com/_-gh6SyZOAFg/S_Tyk8g8JdI/AAAAAAAAAC4/JBj1jI1eibQ/s1600/cat20got20your20tongue20.jpg
awww cumil lidah dia ihsan google lah ^__^

6 comments:

ibu qaleesya said...

keaw tiaw hongkong macamna ek??

N@di@ said...

DEar ndia pun xtahu nk cite 1st time mkn tuh :D koteaw tuh diblut dgn telur yg ndia tau hehehe

Miza Yusof said...

sedapnya koteow hong kong. miza suka. paling suka koteow sup :)

N@di@ said...

huhuhuhu sedapkan koteaw hong kong :)
nadia lakpling ska koeteow theng mak nadia heheheh auuu terliur sudah

nerz mimi said...

most fav..... kue teow hongkong, kue teow kungfu,kue teow kantonis.... dif name seme food..... ho liau....

nursyamime said...

haha..
lapaq sgt la 2....
nggeee~

Tolong Klik Saya :)