Pages

22 February 2011

MINYAK WANGI BOLEH HALAU NYAMUK OKEYH!!!!!

http://3.bp.blogspot.com/_OoqIcSODeak/TQekGz_ZsaI/AAAAAAAAAWQ/ivQj0ku1_Fg/s1600/Nyamuk%2BAedes.jpg
salam semua....pagi2 nih nadia nak share dengan kamu-kamu
pasal nyamuk..bukan apa penyakit dibawa nyamuk
sayap dia ada berapa..kaki dia ada berapa.kepala dia ada berapa
owhh sungguh bukan okeyh ^__^..menda yang nadia nk kongsi
nih tak tahulah fakta ke apa tapi yang pasti berkesan...
tahukah kamu-kamu minyak wangi boleh menghalau nyamuk
sebab apa nadia cakap macm tuh sebab
bilik nadia nih bnyak jugak naymuk2 mergembira terbang
so faham-faham lah kan..kalau dah banyak tuh
bdan montel comel nadia nih..bis lah kena suntik dek jarum dia
so bila nadia teringat satu petua nyamuk tak suka wangi
and nadia pun ambik minyak wangi nadia n taruk
satu badan haaaa ambik ko satu badan ok hahahha takdelah
sampai cam mandi minyak lak,,taruk lah kat tangan
n kaki dan lengan-lengan montel nadia
n lepas tuh serius nyamuk!!! xdatang suntik nadia okeyh!!!
betol nih nadia tak tipu....tapi berkesan pada nadia lah
nadia tak tahulah kamu-kamu...disebabkan nadia tak suka
BAU UBAT NYAMUK sebb tu nadia buat cara moden heheheheh
so kamu-kamu trylah k kalau tak suka n tak boleh BAU UBAT NYAMUK macm nadia ^__^

4 comments:

marshmallow said...

oh baru tahu yg nyamuk takut dgn myk wangi. hihihi boley cuba :)

qieranna said...

jgn kata nyamuk..org pun bole lari kalu bau minyak wangi tu lebih sgt...mcm manci minyak wangi laks...haha

nursyamime said...

kalau cm2 kn pakai perfume sblm tdo la...
hoho bwu nyamuk tak ketit

N@di@ said...

huhuhuh marshmallow heheh xpa abadikan pengetahuan ini :D

hahahah jagn lah taruk bnyak sagt agak2 yang sedang2 lah hehehe

ben ahaaa pakai2 :)

Tolong Klik Saya :)